شرکت برق پارسیان

  • تلفن : ۶۵۳۴۲۴۹۴ ۰۲۱
  • فکس : ۶۵۳۴۰۴۲۵ ۰۲۱
  • مدیر عامل :  ۰۹۱۲۹۴۳۵۹۱۹

ایمیل

  • info@parsianee.ir
  • parsian.electrical@yahoo.com
تلگرام طراحی و نصب سیستم ارتینگ
دنبال کردن اینستاگرام شرکت برق پارسیان

تامین قطعات و تجهیزات ابزار دقیق ، اتوماسیون صنعتی و برق صنعتی

تامین قطعات و تجهیزات صنعتی نیازمند دانش و تخصص مختص خود می باشد و چنانچه این عمل بدون دانش کافی صورت گیرد خسارت های بعضا جبران ناپذیری را می تواند به یک مجموعه تحمیل کند.

شرکت برق پارسیان با دارا بودن دانش کافی در این زمینه اقدام به ارائه خدمات با کیفیت در این زمینه نموده است :

  1. تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز در زمینه ابزار دقیق ، اتوماسیون و برق صنعتی

  2. ارائه مشاوره تخصصی جهت تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز در زمینه ابزار دقیق ، اتوماسیون و برق صنعتی

  3. کارشناسی تجهیزات خریداری شده و ارائه نظر کارشناسی در مورد کیفیت و قیمت  محصولات خریداری شده

***********

  1. تامین قطعات و تجهیزات :

تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز شما به دو روش صورت میگیرد.

الف : تامین تجهیزات و قطعات آکبند :

چنانچه قصد خریداری قطعات و تهیزات آکبند را دارید لازم است اطلاعات مناسبی در این زمینه داشته باشید

اول اینکه باید نیازهای خود را سنجیده و نسبت به نیازهای خودتان هزینه کنید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید. سپس باید در مورد تمامی برندها و گارانتی ها اطلاعات کافی داشته باشید و در نهایت بهترین قیمت موجود در بازار را بدانید و سپس اقدام به خرید نمایید.

شرکت برق پارسیان با تجربه های موفق در این زمینه ، میتواند تجهیزات و قطعات مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت تامین نماید و باعث عدم صرف هزینه های اضافی برای شما شود.

ب ) تامین تجهیزات و قطعات استوک

تجهیزات و قطعات استوک شرایط متفاوتی با آکبند دارد و نیاز به دانش فنی بیشتری می باشد.

با توجه به چند برابر شدن قیمت ارز در سال های اخیر و چند برابری شدن قیمت تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی ، بسیاری از افراد به دلایل محدودیت های مالی ، اقدام به استفاده از قطعات و تجهیزات استوک می نمایند. البته که اگر این کار با دانش کافی صورت پذیرد می تواند صرفه جویی مالی زیادی به همراه داشته باشد و اگر بدون تجربه و دانش کافی اقدام به تامین قطعات استوک نمایید شاید هزینه ای بیشتر از قطعات آکبند برای شما به همراه داشته باشد چرا که با رونق گرفتن این نوع بازار افراد سودجو نیز برنامه های زیادی برای سود استفاده از مشتریان این بازار دارند و قطعات معیوب و غیر قابل استفاده را به جای قطعات سالم به مشتریان با قیمت های پایین می فروشند و کسانی که دانش کافی در این زمینه ندارند فریب قیمت پایین را خورده و مجموعه خود را دچار ضرر و زیان می کنند.

شرکت برق پارسیان در این زمینه نیز با دارا بودن تجربه و مهارت کافی میتواند تامین کننده مناسب برای قطعات و تجهیزات مورد نیاز شما باشد. با اعتماد به ما میتوانید از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

۲٫ارائه مشاوره تخصصی جهت تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز در زمینه ابزار دقیق ، اتوماسیون و برق صنعتی

چنانچه خودتان قصد تامین قطعات و تجهیزات مورد نیازتان را دارید ما میتوانیم در زمینه شناسایی نیازها و انتخاب قطعات مناسب با نیاز شما، مشاوره تخصصی در این زمینه راه به شما ارائه دهیم و همچنین کارشناسان ما میتوانند در هنگام خرید همراه شما باشند تا با بازرسی قطعاتی که قصد خرید دارید از خریداری قطعات معیوب جلوگیری شود.

۳٫کارشناسی تجهیزات خریداری شده و ارائه نظر کارشناسی در مورد کیفیت و قیمت  محصولات خریداری شده

چنانچه قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری نموده اید اما نسبت به سلامت و کیفیت آن اطمینان کافی ندارید بهتر است قبل از اقدام به استفاده از آنها کارشناسی لازم در مورد کیفیت و سلامت آنها به عمل آید تا در جریان کار ، دچار آسیب نشده و هزینه های جانبی برای شما به وجود نیاورد.

ما میتوانیم با انجام کارشناسی دقیق به شما اطمینان لازم را بدهیم که قطعاتی که خریداری نموده اید در چه وضعیتی از کیفیت و سلامت قرار دارد.

نمونه ای قطعات فیک که بعد از مدت کوتاهی استفاده دچار آسیب شده اند

جدیدترین مقالات